Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2006 12:33 - Prazno e...
Автор: dreamgirls Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5042 Коментари: 1 Гласове:
0



Пак ми е тъжно...дали е от сезона?да има намеса но не точната причина...нещо от вътре ме присвива,чуствам си сърчицето свито на кълбо,и наистина много ме стяга!Сутрин просто не намирам смисъл да стана от леглото за да започна новия ден,ден безмислен като предишния.Живея в догадки,страх и самота,въпреки прекрасните си приятелки и всички около мен.Чуствам се виновна че не мога истински да се усмихна както заслужават...чуствам се виновна че те полагат толкова усилия за да ГО заменят...но уви той е незаменим!А кой е той?!Най прекрасното същество от мъжки пол което може да съществува!!!!Сега някой ще си каже "Ха поредната която се е разделила с приятелчето си!Нищо особено!"ХА мога да  кажа аз защото не е така...Не сме се разделили все още,надявам се това никога да не стане,просто той е на стотици километри от мен...и ми липсва...липсва ми ужасно много...не мога да преодоля факта че го виждам 2 пъти в седмицата,понякога дори не го виждам...празно ми е и не знам какво да правя.Въпреки неговата вярност,в която аз никога не мога да бъда напълно сигурна естествено,крепи ме единствено любовта и доверието което имам към него,просто нещо отвътре ме задушава с въпроси догадки странни и понякога страшни мисли...аз съм на 15 а той на 19...след 2 дни ще стане 1 година откакто сме заедно...и нещо не е наред.Ето пак му звъня а няма отговор...ето пак му пиша и не иска да ми отговори...а твърди че ме обича...имам повод да си пийна казва той...днес ще се прибера...не зная какво става?!Сега докато пиша това продължавам да му звъня...няма отговор...за пореден път...И ме боли,и бавничко умирам...




Гласувай:
0



1. sladurcheto0 - :(
24.01.2007 16:28
Mno0go tujnichko..:(( Neshto podobno mi e na men..samo deto ne sme razdeleni, toi ne e na stotici kilometri, no neshto prosto ne pasva...neshto ne e "kato predi" ... Toi e po-styden, a mojebi i az... :( I vsichko se sriva..i kakto kaza ti .."bavnichko ymiram.." celyvki...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dreamgirls
Категория: Забавление
Прочетен: 122607
Постинги: 18
Коментари: 47
Гласове: 180
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930