Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2006 21:47 - Зимата.Един студен сезон или нещо повече
Автор: dreamgirls Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1529 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 06.11.2006 20:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ето неусетно мина лятото ,а с него толкова много мечти и готини преживявания. Но уви есента дойде и почти отлетя вече. Първият сняг дойде и си отиде доста бързо. Снега свързваме със зимата. Зимата. Един от любимите ми сезони. Защо ли? Както лятото и зимата си има своето очарование. Помня хубавите зимни сутрини , когато в къщи се звъни на пожар. Събудена от звъна на звънеца, аз ставам. Отварям вратата още сънена и ... какво ме чака там ? Една голяма снежна топка летяща към лицето ми .Още не съм отворила очи и вече съм облечена и летя надолу по стълбите с желание да си отмъстя за ранното събуждане и за ранната закуска. А там  навън ме чака един свят обгърнат в бяло. Очакващ мен и моите идеи за него. Помня как съм яла ледени шушулки вместо сладолед през зимата или пък как съм носила вкъщи купи с лед с желание да го задържа във фризера за да мога да покажа сняг на лятото (защото лятото никога не е виждало сняг) . Помня как съм се прибирала по 3 и по 4 пъти за да мога да  сменя мокрите дрехи и да мога пак да изляза и да играя на воля. Помня как по сред зима съм търсила морков за носа на снежния чожек , който е  по висок от мен . Зимата спомени , спомени.... детство , ледени крепости , снежни човеци,сняг. А сега стоя в къщи пред камината и пия бял топъл шоколад и си спомням всичко това с усмивка на уста , но и с мъничко тъга, защото това детство никога няма да може да се повтори . А ако можеше аз щях да го повтарям не един или два пъти ,защото това никога не омръзва. Вече съм голяма и не можело. Кой казва ? Детето в мен винаги ще е готово да напражи една снежна крепост или да се сбие със снежни топки. Зимата.  Един вълшебен сезон.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zvezdichka - Да,
05.11.2006 23:20
много свежо и закачливо постче :).
А то детето винаги ще се подава от някой ъгъл, огладняло и ожадняло ще иска да се сръща отново и отново в нас :). А от нас зависи дали ще му дадем мъничко живот или ще го задушим с думите: "А не, аз вече съм голяма :) "
Поздрави от едно друго пораснало дете :)), което често се усмихва и се втурва без страх към своите мечти.
цитирай
2. darky - зимата
06.11.2006 10:19
Обожавам зимата. Тогава се чувствам най-добре. Снежната магия--любимата ми:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dreamgirls
Категория: Забавление
Прочетен: 122606
Постинги: 18
Коментари: 47
Гласове: 180
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930